gryffoer
Legacy Member
Hallo,
ik vroeg me af hoeveel men laptop nog waard is, moest ik deze verkopen.
Is een Asus Z53S serie, met intel t5250 @ 1.5GHz, 2GB Ram, nVidia 8400MG 128MB, windows vista home.
15.4" met 1280*800 resolutie.
Heeft dvi en vga uitgang, 4 usb 2.0 poorten, optical out, svideo, firewire, express card slot.
Ook ingebouwde webcam 1.3Mega pxels.
Mogelijkheid bevestigen kensington slot.
Scherm is nog in zeer goede staat, net zoals laptop. Enkel op bovenkant zijn wat kleine krasjes te zien.
Heb deze gekocht in oktober 2007, voor 1000€ en klets, denk dat deze nog hetzelfde is, heb het factuur nog.
Alles nog aanwezig behalve doos (dwz recovery disc, handleiding...)
(foto zie specs in sig)
Alvast bedankt,
greets
ik vroeg me af hoeveel men laptop nog waard is, moest ik deze verkopen.
Is een Asus Z53S serie, met intel t5250 @ 1.5GHz, 2GB Ram, nVidia 8400MG 128MB, windows vista home.
15.4" met 1280*800 resolutie.
Heeft dvi en vga uitgang, 4 usb 2.0 poorten, optical out, svideo, firewire, express card slot.
Ook ingebouwde webcam 1.3Mega pxels.
Mogelijkheid bevestigen kensington slot.
Scherm is nog in zeer goede staat, net zoals laptop. Enkel op bovenkant zijn wat kleine krasjes te zien.
Heb deze gekocht in oktober 2007, voor 1000€ en klets, denk dat deze nog hetzelfde is, heb het factuur nog.
Alles nog aanwezig behalve doos (dwz recovery disc, handleiding...)
(foto zie specs in sig)
Alvast bedankt,
greets