KinGleR
Legacy Member
Hoikes,
Wat is volgende ongeveer nog waard?
- Asus Maximus Formula X38
http://www.alternate.be/html/product/details.html?articleId=51913&showTechData=true
Alles zit er nog bij, alsook de factuur
- OCZ Gold XTC OCZ2G8002G 4GB kit (2*2GB)
http://www.alternate.be/html/product/details.html?articleId=51772&showTechData=true
Ook met doosje en factuur.
Ik dacht aan iets van een 125€ minstens vr het totaal?
Wat is volgende ongeveer nog waard?
- Asus Maximus Formula X38
http://www.alternate.be/html/product/details.html?articleId=51913&showTechData=true
Alles zit er nog bij, alsook de factuur
- OCZ Gold XTC OCZ2G8002G 4GB kit (2*2GB)
http://www.alternate.be/html/product/details.html?articleId=51772&showTechData=true
Ook met doosje en factuur.
Ik dacht aan iets van een 125€ minstens vr het totaal?
kvond het al wa weinig vr mijn ram