Yank
Legacy Member
Omdat ik deze toch nauwelijks gebruik, zou ik overwegen hem weg te doen.
probleem is dat de prijs enorm gezakt is. ik heb de mijne een klein anderhalf jaar geleden aan gekocht voor 370-380 euro, nu kost de 605 WiFi 30GB (de opvolger, met als enige serieuze verschil een hogere resolutie) maar 270 euro meer.
zou 200 euro voor de mijne nog realistisch zijn?
toestel is in perfecte staat. geen krassen op het scherm, eigenlijk niet op het volledige toestel.
batterij is nog in staat zoals hij geleverd was.
kdenk dat het toestel uiteindelijk maar 100-150u gebruikt is, ongeveer 50/50 audio/video.
probleem is dat de prijs enorm gezakt is. ik heb de mijne een klein anderhalf jaar geleden aan gekocht voor 370-380 euro, nu kost de 605 WiFi 30GB (de opvolger, met als enige serieuze verschil een hogere resolutie) maar 270 euro meer.
zou 200 euro voor de mijne nog realistisch zijn?
toestel is in perfecte staat. geen krassen op het scherm, eigenlijk niet op het volledige toestel.
batterij is nog in staat zoals hij geleverd was.
kdenk dat het toestel uiteindelijk maar 100-150u gebruikt is, ongeveer 50/50 audio/video.