Unrach
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik wil na de zomer een iMac kopen. Hierin wil ik 16GB RAM geheugen steken, maar om dat te kunnen doen moet ik eerst de 2 latjes van 2GB er uithalen om in elke slot 1 latje van 4GB te kunnen steken.
Ik wil dus de latjes die ik er uit haal verkopen. Maar hoeveel kan ik hier voor vragen? Ik ga de iMac nog kopen, dus de latjes zullen splinter nieuw zijn.
Persoonlijk dacht ik aan 50 euro voor de 2x2GB RAM latjes (4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB). Is dit een correcte prijs?
Alvast bedankt.
Ik wil na de zomer een iMac kopen. Hierin wil ik 16GB RAM geheugen steken, maar om dat te kunnen doen moet ik eerst de 2 latjes van 2GB er uithalen om in elke slot 1 latje van 4GB te kunnen steken.
Ik wil dus de latjes die ik er uit haal verkopen. Maar hoeveel kan ik hier voor vragen? Ik ga de iMac nog kopen, dus de latjes zullen splinter nieuw zijn.
Persoonlijk dacht ik aan 50 euro voor de 2x2GB RAM latjes (4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB). Is dit een correcte prijs?
Alvast bedankt.