Jeroen_HD
Legacy Member
Ik heb hier op zolder nog een oude Apple ][ (Apple 2) gevonden.
Hij werkt nog perfect en zou graag eens weten wat dat eigenlijk waard is.
Op Ebay, kapaza en 2dehands.be vind ik hem niet dus probeer ik het eens langs hier
http://img26.picoodle.com/img/img26/4/6/10/f_1006081512m_a13e20a.jpg
http://img28.picoodle.com/img/img28/4/6/10/f_1006081513m_b290f35.jpg
Mvg,
Jeroen
Hij werkt nog perfect en zou graag eens weten wat dat eigenlijk waard is.
Op Ebay, kapaza en 2dehands.be vind ik hem niet dus probeer ik het eens langs hier

http://img26.picoodle.com/img/img26/4/6/10/f_1006081512m_a13e20a.jpg
http://img28.picoodle.com/img/img28/4/6/10/f_1006081513m_b290f35.jpg
Mvg,
Jeroen