Lanfire
Legacy Member
Zoals de titel zegt zou ik graag een idee hebben wat nen Antec Super Lanboy nog waard is dezer dagen. De case is nog in goede staat, juist de gebruikelijke sporen van het verlaatsen van locatie (naar LAN's enzo). Er zit wel een zelfgemaakt gat in het zijpaneel waar nu een 80mm fan aanhangt. Ik geef toe, het is niet echt proper gedaan, maar het bied wel een mooie extra koeling voor de grafische kaart (zit op die hoogte)
EDIT: kast alleen, dus zonder voeding en rest da erin zit
Hier zijn een paar foto's
PIC1
PIC2
PIC3
EDIT: kast alleen, dus zonder voeding en rest da erin zit

Hier zijn een paar foto's
PIC1
PIC2
PIC3