ppoc
Legacy Member
hey ik zou graag willen weten wat men 1 jaar oude case nog waard is 
dus: aerocool 3T met paar krassen langs de rechterzijde
http://b-monimex.hu/catalog/images/black-engine3t.jpg
650 watt voeding van sweex Low Noise (<20 dB)
+ 2 blue fans achteraan
alvast bedankt

dus: aerocool 3T met paar krassen langs de rechterzijde
http://b-monimex.hu/catalog/images/black-engine3t.jpg650 watt voeding van sweex Low Noise (<20 dB)
+ 2 blue fans achteraan
alvast bedankt