Zorofroozo
Legacy Member
Ik zou graag mijn netbook verkopen wegens aankoop van een elitebook.
Het betreft hier een blauwe Acer Aspire One A150L
8.9 inch scherm
1,6GHz Intel Atom N270 processor
1GB DDR2 SDRAM
120GB harddisk
WiFi
ingebouwde webcam (0,3 megapixel)
geheugenkaartlezer (SD/MMC/MS/MS Pro/xD)
goede batterij met oplader
(gaat nog 1.5h mee, steeds volledig opgeladen en dan uitgetrokken, nooit gebruikt tijdens het opladen)
het lederen hoesje heb ik natuurlijk ook nog.
En verder wat kleine gebruikssporen.
Ik vermoed dat hij nog een 50€ zou kunnen opbrengen, klopt dit ongeveer?
Het betreft hier een blauwe Acer Aspire One A150L
8.9 inch scherm
1,6GHz Intel Atom N270 processor
1GB DDR2 SDRAM
120GB harddisk
WiFi
ingebouwde webcam (0,3 megapixel)
geheugenkaartlezer (SD/MMC/MS/MS Pro/xD)
goede batterij met oplader
(gaat nog 1.5h mee, steeds volledig opgeladen en dan uitgetrokken, nooit gebruikt tijdens het opladen)
het lederen hoesje heb ik natuurlijk ook nog.
En verder wat kleine gebruikssporen.
Ik vermoed dat hij nog een 50€ zou kunnen opbrengen, klopt dit ongeveer?