Il Padre
Legacy Member
Ik heb dit scherm nu al een jaartje, en had het overgekocht van iemand anders. Ik heb niets van mankementen aan het scherm, geen dode pixels, ... maar wil overschakelen op een grotere versie van 20' of 22'.
Wat zou ik nog kunnen krijgen voor dit scherm?
Mvg Sam Vansteenbrugge
Wat zou ik nog kunnen krijgen voor dit scherm?
Mvg Sam Vansteenbrugge