Archief - Aantal Xbox titels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
NTSC
AMPED
DEAD TO RIGHTS
DOOM 3
GUNVALKYRIE
HALO
HALO 2
MIDNIGHT CLUB 3
ODDWORLD MUNCH'S ODYSSEY
PANZER DRAGOON ORTA
PRINCE OF PERSIA: SANDS OF TIME
PROJECT GOTHAM RACING
TIMESPLITTERS 2

PAL
ATARI ANTHOLOGY
CAPCOM CLASSICS VOLUME 1
CAPCOM vs SNK 2
MACE GRIFFIN BOUNTY HUNTER
MIDWAY ARCADE TREASURES
MIDWAY ARCADE TREASURES 2
MIDWAY ARCADE TREASURES 3
OUTRUN 2
PRINCE OF PERSIA, WARRIOR WITHIN
RETURN TO CASTLE WOLFENSTIEN
SONIC HEROES
SOUL CALIBUR 2
SPLINTER CELL
SUPER MONKEY BALL DELUXE
TAITO LEGENDS
TAITO LEGENDS 2
TOMB RAIDER LEGEND

Dus, wat zijn deze zoal waard? :)

JimmyPatterson

Legacy Member
ATARI ANTHOLOGY €10-15
CAPCOM CLASSICS VOLUME 1 €10-15
CAPCOM vs SNK 2 €5-12
MACE GRIFFIN BOUNTY HUNTER €5
MIDWAY ARCADE TREASURES €5 -10
MIDWAY ARCADE TREASURES 2 €5-10
MIDWAY ARCADE TREASURES 3 €5-10
OUTRUN 2 €10 -15 (kan nogal verschillen qua kopers. Op Ebay is er onlangs eentje verkocht voor €2 (in de UK))
PRINCE OF PERSIA, WARRIOR WITHIN €5
RETURN TO CASTLE WOLFENSTIEN €5
SONIC HEROES € 5
SOUL CALIBUR 2 €5
SPLINTER CELL €5
SUPER MONKEY BALL DELUXE €5-10
TAITO LEGENDS
TAITO LEGENDS 2
TOMB RAIDER LEGEND

En voor die laatste 3 heb ik niet echt een idee. Het jammere aan die Midway arcade treasures is dat ze er in de UK mee naar uw hoofd gooien. Heb mijn versie 1 en 3 er gekocht voor €10 (voor beide). Ter illustratie: Midway Arcade Treasures 3 - Xbox - GAME.co.uk. De capcom classic collection 2 is overigens een stuk meer waard dan de 1 (too bad:p).


Indien het trouwens Outrun coast to coast is, is de prijs nog iet wat hoger. Moest je ze wegdoen, heb ik wel interesse in elke games. Ik heb overigens geen idee qua waarde voor die NTSC games.

Dennoman

Legacy Member
Is inderdaad de bedoeling dat ik ze verkoop :)

Ge laat maar weten welke ge moet hebben.

JimmyPatterson

Legacy Member
Had ik de prijsschatting liever wat lager gedaan :unsure:
Nee nee, zal vanavond eens zien welke ik graag zou hebben en een prijs ervoor:p
Het zou dan handig zijn moest er een topic zijn ofzo:p

Dennoman

Legacy Member
Die zal ik opendoen wanneer ik de games binnen heb. Kan nog wel een paar daagjes duren.

En voor u altijd een prijske é, da weet ge ;)

JimmyPatterson

Legacy Member
Dennoman zei:
Die zal ik opendoen wanneer ik de games binnen heb. Kan nog wel een paar daagjes duren.

En voor u altijd een prijske é, da weet ge ;)


Goeie! Ik zie het dan wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan