Archief - 8800 Gtx

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cassius II

Legacy Member
Beste schatters...

Ben aan het twijfelen om mijn 8800 GTX te verkopen en 2 8800 GT's te kopen.
(in afwachting van de 9800 reeks)

1. Wat is de geschatte verkoopprijs voor een XFX 8800 GTX (ongeveer 1j oud) / Url: klik hier
2. (hopelijk toegestaan) Jullie mening over de switch (2x8800gt sneller? Wachten op 9800?)

Benchmarks geven aan dat de 8800 GT behoorlijk dicht bij de 8800GTX komt. Alleen heb ik geen enkele ervaring met SLI. Uiteraard is er geen x2 peformance boost maar hoe significant is het voordeel door 2 kaarten te combineren?

Alvast bedankt voor wat degelijke feedback...

PsYmon

Legacy Member
Hardwarediscussies horen thuis op het hardwareforum.

Nu, wat betreft je 8800gtx: een €300 zal wel lukken denk ik. Misschien hoger, misschien niet ;)

devil

Legacy Member
ik raad u aan die gtx te houden dan . veel games ondersteunen SLI niet goed en werkt maar half .

en 1 gtx zal beter zijn dan 2 keer een GT

Cassius II

Legacy Member
Dr.Gay zei:
Staat nu 380€ nieuw, moet dus te doen zijn :)

Waar vind ik die in aan die prijs?

Edit: Bij E-bug staat die inderdaad op zo'n 380 EUR incl (ben zelfstandige dus daar gaat nog eens 19% af) Ik denk dat ik mij gewoon een tweede GTX aanschaf, da's een pak interessanter!

Bedankt aan iedereen die snel antwoordde!

Extremengine

Legacy Member
Beste is uw GTX verkopen en crossfire 2 X HD3870.(in mijn opzicht dan hè)
8800GT is single slot koeler en de warmte blijft in de case hangen + is ook niet de allerstilste kaart.
Als ge rekend da een nieuwe GTX nog steeds 380€ kost en EOL is.
Dus 2 X GTX in SLI = 760€
2 X HD3870 in crossfire = 400€
Maakt een verschil van 360€ (kunt ge al een serieus Xfire mobo voor kopen )
Of investeren in andere hardware:)
Crossfire werkt beter dan SLI (staat toch op paar plaatsen op het net vermeld)
HD3870 heeft ook DX10.1.
Vind wel spijtig da op THG de HD3870 niet in crossfire chart staat:sad:
Indien het 1 van de XFX kaart betreft die verkocht werden aan 400€ zonder factuur zal het moeilijk worden om de 300 te halen denk ik.
Een 275 moet zeker haalbaar zijn voor de kaart (XFX is 1 van de betere merken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan