BOHICAAA
Legacy Member
Ik ben aan het zien om men 7800GT-256 PCI-E weg te doen wegens upgrade naar 8800 reeks.
Geen factuur/garantie.
Nooit overclocked.
Inclusief Zalman VF700-CU (goeie en stille koeler).
Kaart draait de meeste games nog lekker (natuurlijk geen Bioshock met alle toeters en bellen).
Ik denk er zo een 75-85€ voor te vragen, wat denken jullie over deze prijs?
Geen factuur/garantie.
Nooit overclocked.
Inclusief Zalman VF700-CU (goeie en stille koeler).
Kaart draait de meeste games nog lekker (natuurlijk geen Bioshock met alle toeters en bellen).
Ik denk er zo een 75-85€ voor te vragen, wat denken jullie over deze prijs?