Amoeba
Legacy Member
hallo, ik heb hier nu na toevoegen van een latje ram er ééntje op overschot liggen,
dat is: Hynix SODIMM DDR2 667mhz,
verdere info op de sticker (latje ram zelf):
512MB 2Rx16 PC2-5300S-555-12
HYMP564S64BP6-Y5 AB-A 0638
en er zit geen lood in!! (!!) volgens de sticker
nog geen 9 maand in gebruik geweest.
interesseboden altijd welkom (is eigenlijk prijsschatting tav een kennis)
dat is: Hynix SODIMM DDR2 667mhz,
verdere info op de sticker (latje ram zelf):
512MB 2Rx16 PC2-5300S-555-12
HYMP564S64BP6-Y5 AB-A 0638
en er zit geen lood in!! (!!) volgens de sticker
nog geen 9 maand in gebruik geweest.
interesseboden altijd welkom (is eigenlijk prijsschatting tav een kennis)