Niaktfk
Legacy Member
Hej,
Ik twijfel al een tijdje om mij 3DS te verkopen omdat ik er eigenlijk maar weinig tijd en interesse meer voor heb. Nu blijkt mijn factuur (garantie) toch niet op de usual place te liggen. Waarschijnlijk ligt deze nog in mijn ouderlijk huis.
Dus tijdens ik bezig ben het verder zoeken naar het factuur (Ik zal deze zeker nog hebben) wou ik al eens checken hoeveel euro ik ongeveer zou moeten vragen (krijgen) voor;
Nintendo 3DS (Cosmo Black)
-Ridge Racer 3D
-Mario Kart 7
-New Super Mario Bros. (DS game)
-Soft-case (van 3DS zelf, plaats voor de console en 6 cartridges)
-Originele Stylus en oplader (met Dock)
Ook wou ik vragen;
De 3DS werd aangekocht ergens in de eerste week van de release en zit dus ook mee in het Ambassador program. Al deze games zijn geïnstalleerd alleen weet ik niet hoe het zit als de 3DS van eigenaar veranderd...
Ik veronderstel dat ik (of een evt nieuwe eigenaar) wel wat dingen zal wissen of aanpassen maar zal hierdoor de content niet meer gelden? Het is wel een meerwaarde als alle games er blijven opstaan veronderstel ik.
Iemand tips?
Thanks all!
Ik twijfel al een tijdje om mij 3DS te verkopen omdat ik er eigenlijk maar weinig tijd en interesse meer voor heb. Nu blijkt mijn factuur (garantie) toch niet op de usual place te liggen. Waarschijnlijk ligt deze nog in mijn ouderlijk huis.
Dus tijdens ik bezig ben het verder zoeken naar het factuur (Ik zal deze zeker nog hebben) wou ik al eens checken hoeveel euro ik ongeveer zou moeten vragen (krijgen) voor;
Nintendo 3DS (Cosmo Black)
-Ridge Racer 3D
-Mario Kart 7
-New Super Mario Bros. (DS game)
-Soft-case (van 3DS zelf, plaats voor de console en 6 cartridges)
-Originele Stylus en oplader (met Dock)
Ook wou ik vragen;
De 3DS werd aangekocht ergens in de eerste week van de release en zit dus ook mee in het Ambassador program. Al deze games zijn geïnstalleerd alleen weet ik niet hoe het zit als de 3DS van eigenaar veranderd...
Ik veronderstel dat ik (of een evt nieuwe eigenaar) wel wat dingen zal wissen of aanpassen maar zal hierdoor de content niet meer gelden? Het is wel een meerwaarde als alle games er blijven opstaan veronderstel ik.
Iemand tips?
Thanks all!