Archief - 2x laptop Fujitsu Siemens Lifebook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kiss1

Legacy Member
Fujitsu Siemens Lifebook 2 stuks

laptop 1
cpu; Pentium III 850Mhz
geheugen; 256 mb (2x 128)
hd; 10 gb
cd rom drive
diskettestation
video; intel 82815 4mb
14,1" tft

opmerking; scherm geeft soms problemen bij opstarten (slecht contact in connector met moederbord)

laptop 2
cpu; Pentium III 1000Mhz
geheugen; 256 mb (2x 128)
hd; 20 gb
DVD/CD RW combo drive
diskettestation
video; intel 82815 4mb
14,1" tft

opmerking; hd moet vervangen worden (hdtune geeft 8,7% in het rood aan)

Interfaces:

1 x toetsenbord/muis - algemeen - 6-pens mini-DIN (PS/2 stijl)
2 x USB - 4-PIN USB type A
1 x scherm/video - VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
1 x microfoon - invoer - miniconnector mono 3,5 mm
1 x audio - uitgaande lijn/koptelefoon - miniconnector stereo 3,5 mm
1 x infrarood - IrDA
1 x parallel - IEEE 1284 (EPP/ECP) - 25-pens D-Sub (DB-25)
1 x serieel - RS-232 - 9-pens D-Sub (DB-9)
1 x scherm/video - S-video-uitgang - 4-PIN mini-DIN
1 x modem - telefoonlijn - RJ-11
1 x netwerk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45
1 x docking/poortreplicator

opmerking;
bijde laptop's hebben sticker met windows 2000 pro licentie (geen cd's)

bijde laptop's werken enkel op netstroom (batterijen zijn dood)
en er is maar één adapter aanwezig voor de twee laptop's


indien ik hier nog een goede prijs voor kan krijgen verkoop ik ze zoals ze zijn , anders ga ik ze zelf vervolledigen

kibo

Legacy Member
laptops zullen niet veel waard zijn aangezien het al verouderde toestellen zijn en een paar mankementen aan zijn.
kan er moeilijk prijs opplakken.

kiss1

Legacy Member
kibo zei:
laptops zullen niet veel waard zijn aangezien het al verouderde toestellen zijn en een paar mankementen aan zijn.
kan er moeilijk prijs opplakken.

begrijp dat dit niet eenvoudig is

update

hd van laptop twee is vervangen daar een 30 gb hd die zonder problemen werkt, dus op de batterij na is deze inorde

laptop 2
cpu; Pentium III 1000Mhz
geheugen; 256 mb (nog één slot vrij)
hd; 30 gb
DVD/CD RW combo drive
diskettestation
video; intel 82815 4mb
14,1" tft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan