sundaypunk
Legacy Member
De eerste is een gewone oude DS. Wilt blijkbaar niet meer opladen, moet ergens een contactje zijn ofzo, alleen de batterij is dus plat in feite.
De tweede is een Nintendo DS Lite. Start gewoon niet meer opt, geen idee waarom. Voor de rest in goede staat.
Hoeveel kan ik hier nog voor vragen?
De tweede is een Nintendo DS Lite. Start gewoon niet meer opt, geen idee waarom. Voor de rest in goede staat.
Hoeveel kan ik hier nog voor vragen?