copycat
Legacy Member
Hallo allemaal,
Een maat van mij verkoopt zijn pc, 2 jaar oud, nooit overclocked.
Er staat geen software op en zitten ook geen licensies bij.
Wat is in jullie ogen een mooie prijs voor deze set up?
bouwjaar: 2008
mobo: DG33FB
chipset: intel P35/G33/G31
ram: DDR2 4gb 333.3mhz 4 latjes van 1gb
cpu: intel core 2 duo E 6550
graca: Radeon HD5770 1gb
Voeding: OCZ500SXS 500W
optic: cd/dvd writer
Disks: 1X HD 103SJ 1X HD321KJ
case: standaard antec kast
Alvast bedankt
Cheers
Copy
Een maat van mij verkoopt zijn pc, 2 jaar oud, nooit overclocked.
Er staat geen software op en zitten ook geen licensies bij.
Wat is in jullie ogen een mooie prijs voor deze set up?
bouwjaar: 2008
mobo: DG33FB
chipset: intel P35/G33/G31
ram: DDR2 4gb 333.3mhz 4 latjes van 1gb
cpu: intel core 2 duo E 6550
graca: Radeon HD5770 1gb
Voeding: OCZ500SXS 500W
optic: cd/dvd writer
Disks: 1X HD 103SJ 1X HD321KJ
case: standaard antec kast
Alvast bedankt
Cheers
Copy