Archief - 2 jaar oude pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

volckaert.jelle

Legacy Member
yow,

ik ben aan het rondkijken om een laptop te kopen.
Mijn desktop zou dus een beetje overbodig worden.
Verkopen met die handel dus.
Nu weet ik enkel niet wat die bak hier nog waard is ...

Kunnen jullie mij helpen?

Configuratie
Behuizing: Thermaltake Armor Black
Voeding: BeQuiet Dark Power Pro 600 W
Moederbord: ASUS A8N-E
Geheugen: 2x1GB OCZ DDR400 Platinum XTC Edition CL 2-3-2-5 (factuurdatum 19/07/2008 > Lifetime warranty !!!)
Processor: AMD Athlon X2 3800+ (watergekoeld)
Grafische kaart: ASUS ATI Radeon X1950XTX (watergekoeld)
Waterkoeling: Thermaltake BigWater 760i + Waterblock voor ATI Radeon X1950XTX + Upgraded Thermaltake CPU Block + Extra Thermaltake Radiator + 1L Thermaltake Cooling Liquid
Luchtkoeling: Themaltake Blue Orb II (Werd vervangen door die waterkoeling maar heb ik hier nog liggen)
RAID Harde schijven: 2x 36GB Raptor 10 000 rpm (Garantie tot 06/2011)
Harde schijf: 250GB Samsung 7 200 rpm
Geluidskaart: Creative Soundblaster X-Fi XtremeMusic
CD: Zwarte Asus CD-RW Brander 52x32x52
DVD: Zwarte LG GSA-H10N DVD-RW Brander 16x
Floppy: Zwarte Floppy drive
Toetsenbord: Cheap ass toetsenbordje
Muis: Logitech MX 500
Speakers: Logitech Z-2300 (factuurdatum 28/01/2008 > Garantie tot 28/01/2010)
Scherm: Samsung Syncmaster 730BF

Zoals je ziet zijn er nog enkele onderdelen gloednieuw en inclusief garantie
De dozen en handleidingen van alle onderdelen heb ik mooi bijgehouden, dus die zitten er ook bij.

Iemand die hier een prijsje op wil plakken?
Thanks.

kibo

Legacy Member
Behuizing: Thermaltake Armor Black 50/60€
Voeding: BeQuiet Dark Power Pro 600 W 40/60€
Moederbord: ASUS A8N-E 25€
Geheugen: 2x1GB OCZ DDR400 Platinum XTC Edition CL 2-3-2-5 (factuurdatum 19/07/2008 > Garantie tot 19/07/2010) 50€
Processor: AMD Athlon X2 3800+ 30€
Grafische kaart: ASUS ATI Radeon X1950XTX 50€?
Waterkoeling: Thermaltake BigWater 760i + Waterblock ?voor ATI Radeon X1950XTX + Upgraded Thermaltake CPU Block + Extra Thermaltake Radiator + 1L Thermaltake Cooling Liquid?
Luchtkoeling: Themaltake Blue Orb II 10/15€
RAID Harde schijven: 2x 36GB Raptor 10 000 rpm (Garantie tot 06/2011) 2x40€
Harde schijf: 250GB Samsung 7 200 rpm 25€
Geluidskaart: Creative Soundblaster X-Fi XtremeMusic 40/50
CD: Zwarte Asus CD-RW Brander 52x32x52 5€
DVD: Zwarte LG GSA-H10N DVD-RW Brander 16x 10/15€
Floppy: Zwarte Floppy drive
Toetsenbord: Cheap ass toetsenbordje
Muis: Logitech MX 500 15/20€
Speakers: Logitech Z-2300 (factuurdatum 28/01/2008 > Garantie tot 28/01/2010) 80/100€
Scherm: Samsung Syncmaster 730BF 60/70€


Zijn prijzen per onderdeel ,als totaalpakket zal dit uiteraard minder zijn aangezien je al goedkoop am2 kunt kopen.

volckaert.jelle

Legacy Member
thanks.

kleine rechtzetting.
de garantie op dat OCZ geheugen is levenslang!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan