Archief - 2 in 1 pc's (Main en Alt)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Uloga

Legacy Member
Hey, ik heb hier 2 pc'tjes staan, een Main en een Alt.

Maar ik ga binnenkort een nieuwe main kopen, en nu is de vraag waarvoor ik het meeste geld zal krijgen, ;) Ik kan onderdelen versteken, dat heb ik al gedaan. Zoals men graka, die kwam uit men alt, die heb ik in men main geplooid. Maar nu even de configs:

Main:

AMD Sempron 3000+ 1.80 GHz

GeForce FX 5200

(heeft ook een onboard video kaart:Embedded UniChrome II 3D Graphics with 64M share memory)

PCChips M861G v1.6a (mobo)

Corsair VS1GB400c3 (1gb DDR RAM)

PDP PSD512400 (512 DDR RAM)

Seagate Barracuda 7200.7 80011 (80 gig HDD)

Seagate Barracuda ATA IV 40016 (40 gig HDD)

Ricoh DVD+RW RW5240 (8x DVD / 40x CD)
Floppy

Tobytech 300W


En dit alles zit in een gewone witte case
____________________________________________________________
nu de Alt:

AMD Athlon XP 2800+ (2075 Mhz)
nVidia RIVA TNT2 M64
MSI MS-7027 OEM
Siemens SDU03264B5B21IN-50 (256MB DDR RAM)
Nanya M2U51264DS8HB3G-5T (512 DDR RAM)
Seagate U-Series 40810 (40 gig HDD)
WD200BB-75DEA0 (20gig HDD)
Plextor DVDR PX-504A (12x DVD / 40x CD)
Sony DVD-Rom DDU1612
Floppy
Ik denk een no-name 350 watt
er zit een Windows XP legitieme code op de achterkant van de case ;)

Dit is oorspronkelijk een Medion (Cybermaxx)

Multimedia panel:
- SD /MMC
- Compact Flash
- Firewire
- Composite in
- S-video
- Firewire
- Memory stick
- Smart media
- AUX in
- Headphone en microphone jack
- 3 USB 2.0 aansluitingen

Dit zit in desktop case waarvan ik op de zijkant een window hebt gemaakt, met een gat in voor een 120mm FAN

____________________________________________________________

Ik heb hier ook nog 2 CD readers liggen.

____________________________________________________________

Nu is mijn vraag: Welke pc zou ik kunnen verkopen voor het meeste geld? Ik kan de videokaarten, RAM HDD's allemaal verwisselen, dus welke config maak jij dan die het meeste zou opbrengen? Persoonlijk denk ik, dat als ik de 5200 + de HDD's en rams in mijn alt steek, ik het meeste zal krijgen, ook omwillen van het multimedia panel.

Maarja, ik zou graag jullie mening weten, + liefst ook een prijs ;)

Have fun!

En alvast bedankt ;)

AzZ_KiKr

Legacy Member
no offence maar he zijn bijna allemaal budget onderdelen die nooit echt veel gaan opbrengen. ik denk nie da ge veel meer er gaat kunnen uithalen dan de prijzen die Gamer geeft.... (ook al wisselt ge van onderdelen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan