X1RON
Legacy Member
Hallo, ik wou mijn oude pc nog wat verder downgraden (hij dient op dit moment toch maar alleen voor msn)
Er zit 2 * 512MB Corsair Twinx (pc3200) geheugen in, dat ik een paar jaar gekocht heb voor 150euro. Nu dacht ik 256MB geheugen te zoeken en dat daarin te steken en mijn "duur" geheugen te verkopen.
Maar weet iemand hoeveel dit nog waard is ongeveer?
Mvg
Er zit 2 * 512MB Corsair Twinx (pc3200) geheugen in, dat ik een paar jaar gekocht heb voor 150euro. Nu dacht ik 256MB geheugen te zoeken en dat daarin te steken en mijn "duur" geheugen te verkopen.
Maar weet iemand hoeveel dit nog waard is ongeveer?
Mvg