neo_rufus
Legacy Member
Wat kan ik nog krijgen van mijn 17" TFT acer al1751?
100% perfect in orde, geen krassen, geen dode pixels etc
Orginele verpakking volledig aanwezig.
DVI + gewone input mogelijk
Er is een box ingebouwd in het scherm, maar deze is nooit gebruikt.
3jaar gebruikt.
nieuwprijs 400euro dacht ik. Garantie weet ik niet metteen vanbuiten, maar kan ik wel opzoeken, factuur heb ik waarschijnlijk wel nog liggen.
100% perfect in orde, geen krassen, geen dode pixels etc
Orginele verpakking volledig aanwezig.
DVI + gewone input mogelijk
Er is een box ingebouwd in het scherm, maar deze is nooit gebruikt.
3jaar gebruikt.
nieuwprijs 400euro dacht ik. Garantie weet ik niet metteen vanbuiten, maar kan ik wel opzoeken, factuur heb ik waarschijnlijk wel nog liggen.