Archief - Niet bereikbaar na nummeroverdracht Proximus->Orange

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RB26DETT

Legacy Member
Mijn vriendin is van Proximus naar Orange overgestapt met behoud van nummer. Sindsdien is ze niet meer bereikbaar voor andere Proximus klanten. Zelf kan ze wel nog bellen naar alle nummers.

Na ondertussen al een tiental keer gebeld te hebben naar de helpdesk van Orange blijft een oplossing uit. Wat kan het probleem zijn en welke stappen kan in ondernemen?

Mijn buikgevoel zegt dat Proximus een fout heeft gemaakt, en dat er geen garantie is dat ze terug bereikbaar gaat zijn als ze nu opnieuw van provider verandert.

RB26DETT

Legacy Member
Na 3 weken geen antwoord van Orange te hebben gekregen, een dossier bij de ombudsdienst voor Telecom ingediend, en 2 weken later is het in orde geraakt. Blijkbaar toch een fout bij Proximus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan