fish
Legacy Member
Hallo
Gisteren heb ik in de Colff in Leuven een zalig liedje gehoord.
Het begon met een mannenstem die iets zei in de aard van; "sommige vinden ons ni normaal, we zijn het misschien ook ni. Ma da kan ons geen klote schele". En dan komt er een heel mooi techno achtig liedje. Ohja en de stem heeft wat weg van de stem van Tom Boonen. Het is een soort Antwerps(/Limburgs) accent.
Mvg Frederik
Gisteren heb ik in de Colff in Leuven een zalig liedje gehoord.
Het begon met een mannenstem die iets zei in de aard van; "sommige vinden ons ni normaal, we zijn het misschien ook ni. Ma da kan ons geen klote schele". En dan komt er een heel mooi techno achtig liedje. Ohja en de stem heeft wat weg van de stem van Tom Boonen. Het is een soort Antwerps(/Limburgs) accent.
Mvg Frederik