Stabby
Legacy Member
Ik heb vandaag mijn eerste les samenzang in de muziekschool gevolgd. Blijkt dat ik best een goeie basstem heb
Het heeft me tot denken gezet. Ik heb het bij de lesgever niet meer kunnen navragen, maar hij was best onder de indruk. Ik moest zelfs overschakelen naar tenor omdat ik naar zijn mening te laag ging 
Is een basstem goed te trainen in tegenstelling tot tenor/alto/soprano? Misschien wil ik nog snel veranderen van piano naar zang. Het was eigenlijk best leuk en ik ben op vlak van piano totaal niet klassiek gericht (speel al een tijdje jazz). En ik wil de muziekschool maar 3 jaar volgen zodat ik M.O. als 3de vak kan nemen voor mijn lerarenopleiding.
Mijn pianolessen zijn nog niet eens geregeld, dus ik kan eigenlijk nog veranderen
Doen of niet?
Het heeft me tot denken gezet. Ik heb het bij de lesgever niet meer kunnen navragen, maar hij was best onder de indruk. Ik moest zelfs overschakelen naar tenor omdat ik naar zijn mening te laag ging 
Is een basstem goed te trainen in tegenstelling tot tenor/alto/soprano? Misschien wil ik nog snel veranderen van piano naar zang. Het was eigenlijk best leuk en ik ben op vlak van piano totaal niet klassiek gericht (speel al een tijdje jazz). En ik wil de muziekschool maar 3 jaar volgen zodat ik M.O. als 3de vak kan nemen voor mijn lerarenopleiding.
Mijn pianolessen zijn nog niet eens geregeld, dus ik kan eigenlijk nog veranderen
Doen of niet?