Archief - winamp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stupedo

Legacy Member
k heb nogal een oud toetsenbord en der staan zo van die knopkes op voor volgend lieke enz... mijn probleem is dat dat alleen maar werkt in windows media player, wat totaal suckt (volges ik toch) iemand een oplossing zodanig dat die knopkes in winamp werken???

Sabe

Legacy Member
misschien eens googlen naar ne plugin daarvoor of eens kijken op de website van winamp tussen de plugins die daar staan

www.winamp.com

Dj Aero

Legacy Member
ik denk dat dat niet ligt aan de ouderdom van u toetsenbord maar aan de software ofzo... hier werken die ook enkel in media player

stupedo

Legacy Member
misschien eens googlen naar ne plugin daarvoor of eens kijken op de website van winamp tussen de plugins die daar staan

www.winamp.com
vind daar niet direct iets, iemand een link ofzo, mijn engels trekt op nie veel :)
ik denk dat dat niet ligt aan de ouderdom van u toetsenbord maar aan de software ofzo... hier werken die ook enkel in media player
tis een oud toetsenbord der zijn daar geen updates ofzo voor ze ^^

vloet

Legacy Member
op de software forum is die vraag al een aantal keer geweest ( onderandere door mij ) mssn daar eens kijken.
Op de site van winamp zelf isser ergens een progske voor omdat te regelen.

cooly

Legacy Member
Ga in winamp eens naar Preferences (Options->Preferences)
Klik daar op Global Hotkeys,en dan vink je het vakje enabled aan.
Moest mij niet verwonderen moest dat lukken.

stupedo

Legacy Member
Ga in winamp eens naar Preferences (Options->Preferences)
Klik daar op Global Hotkeys,en dan vink je het vakje enabled aan.
Moest mij niet verwonderen moest dat lukken.

idd net gevonden

merci é gastn

Bontus

Legacy Member
de sneltoetsen voor winamp gewoon worden e ;)
B: Next
C: Pause/play
Z: Previous
Shift+V: Fade to stop
J: Zoeken in playlist
ctrl+J: Jump naar tijdstip in track
L: Open
ctrl+shift+K: Visualizer

Vanbuiten kennen tegen morgen!

aXl_

Legacy Member
cooly zei:
Ga in winamp eens naar Preferences (Options->Preferences)
Klik daar op Global Hotkeys,en dan vink je het vakje enabled aan.
Moest mij niet verwonderen moest dat lukken.

U bent mijn held :love:

Chimmy

Legacy Member
reteiP zei:
de sneltoetsen voor winamp gewoon worden e ;)
B: Next
C: Pause/play
Z: Previous
Shift+V: Fade to stop
J: Zoeken in playlist
ctrl+J: Jump naar tijdstip in track
L: Open
ctrl+shift+K: Visualizer

Vanbuiten kennen tegen morgen!
hiervoor moet winamp wel het actieve programma zijn, toetsenbord-keys werken altijd. Als ik mij niet vergis toch.

Bontus

Legacy Member
Chimmy zei:
hiervoor moet winamp wel het actieve programma zijn, toetsenbord-keys werken altijd. Als ik mij niet vergis toch.
daar heb je wel een heel goed punt.

Bontus

Legacy Member
Winamp heeft ook global hotkeys die je vanuit andere applicaties kan gebruiken. Je moet dit wel aanvinken bij preferences.

stupedo

Legacy Member
de sneltoetsen voor winamp gewoon worden e
B: Next
C: Pause/play
Z: Previous
Shift+V: Fade to stop
J: Zoeken in playlist
ctrl+J: Jump naar tijdstip in track
L: Open
ctrl+shift+K: Visualizer





heb die sneltoetsen aangevingt en nu werken die knopkes vo play enz op men toetsenbord dus niets te vanbuiten leren !

cooly

Legacy Member
stupedo zei:
heb die sneltoetsen aangevingt en nu werken die knopkes vo play enz op men toetsenbord dus niets te vanbuiten leren !
Idd,daar staan standaard multimedia hotkeys in speciaal voor zo toetsen :)

[EZ]

Legacy Member
Ier werkt het nog nie als'k de GLOBAL HOTKEYS enable :s
De volume knopkes werke wel omda die via Windows werke (Windows verluid/verstilt de geluidsuitvoer)

stupedo

Legacy Member
.ex3, k ben gestopt met 1.6 speel nu terug css k vind et veel toffer dan 1.6 maar da past ier nie echt int dit topic mss volgende keer gwn een pm...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan