Deef
Legacy Member
Ik ben van plan om me na enkele jaren non-activiteit nog eens wa muziek te maken.
Vroeger werkte ik met synth & groovebox mmaar nu wil ik eens proberen met programma's zoals reason. Nu heb ik daar al licht wat ervaring mee maar gebruikte daarvoor altijd mijn synth als midi keyboard (yamaha csx-2). Maar omdat deze nogal groot is om hier constant bij de pc te staan zou ik me eventueel een kleiner midi keyboard aanschaffen.
Is er iemand die enige ervaring heeft daarmee, en welk één zouden jullie me dan aanraden. Qua budget zou ik er tot rond de 100 € voor over hebben , misschien wat meer als 't echt de moeite loont.
Op voorhand bedankt voor de hulp.
Vroeger werkte ik met synth & groovebox mmaar nu wil ik eens proberen met programma's zoals reason. Nu heb ik daar al licht wat ervaring mee maar gebruikte daarvoor altijd mijn synth als midi keyboard (yamaha csx-2). Maar omdat deze nogal groot is om hier constant bij de pc te staan zou ik me eventueel een kleiner midi keyboard aanschaffen.
Is er iemand die enige ervaring heeft daarmee, en welk één zouden jullie me dan aanraden. Qua budget zou ik er tot rond de 100 € voor over hebben , misschien wat meer als 't echt de moeite loont.
Op voorhand bedankt voor de hulp.





