Archief - Wat een watjes !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PBO

Legacy Member
Even als tussendoortje, speciaal voor diegenen onder ons die -wanhopige?- pogingen doen om hun leerstof te begrijpen en van buiten te leren. :p

Vraag van de week :p :
Wat(t) gebeurd er als je een beest van een woofer in je auto steekt?:

http://www.realmofexcursion.com/videos/Kicker/solox18.5.wmv

Antwoord: de auto begint een eigen leven te leiden. :oink: zelfs de omgeving wordt helemaal zot van de beat. :D
(Ik ga nu wel twee keer nadenken voor ik wa zwaardere boxen in men auto steek :x )

en als extra nog een kleine rmx van Bert en Ernie ;) :

http://dl.lustich.net/download/77-17-video-520e7b01/be_vanillepudding.wmv

gunnie

Legacy Member
zo extreem is da nog niet ze :s

bij db drag is dien auto nog een Watje :p

TheCrow7

Legacy Member
Die kerel die dat blijkbaar enorm stoer vindt om in die herrie te blijven zitten beseft blijkbaar niet dit enorm slecht is voor zijn hart.

Maar kom, stomme veralgemening, maar mensen die zich met zoiets bezig houden zijn meestal niet echt van de slimsten.

TRFluffy

Legacy Member
tis nie da ge van 2 minuten zo nen bass doodgaat eh.

em zal da nie hele dagen zo zetten ze. en die auto zag er nie al te stevig uit ook nie, dus da kan ook al veel bedriegen

Sabe

Legacy Member
:rofl: at bernie en ert :D

die auto is wel show ^^
maar daar zou ek toch ni willen inzitten me volume op max en dan ff paar kilometers gaan rijden.
Natuurlijk wel is leuk op te testen :)

pieta

Legacy Member
dude, dan hebt eg wss nooit de jack hammer gezien:)

pimp my ride heeft die eens in ne auto ingebouwd...vindt ge terug op teletet.

SkullZ

Legacy Member
fucking geschift gewoon, geen woorden voor. ik hou van bass maar ik wil er niet doof van worden of wil ik dat het lichaamelijk gevaarlijk is

BraveHeart

Legacy Member
Ernie & bert :lol:
Auto met sub, nog meer :lol:

Die gast had daar ne CD van DJ Promo moeten insteken, kickass.
Kunde jumpen met uwen auto :)

Djoef, djoef, djoef :crazy:

Zalig gewoon, nog van dat aub :p

Ik heb dat autofilmke al een 15 keer afgespeeld, zo zalig man.
Het enige wat ik mis is bass, zware bass.
Een paar hithatjes en claps en we hebben een nieuwe hardcore plaat, yiihaa :scream:
Nu het tempo nog wat opdrijven, top tuning, is wat anders dan tuning beats :lol:
Echt zo zalig die soundtrack, kan iemand (trfluffy mischien) dees eens gaan remixen en producen als beluisterbare track ?
Inspiratie voor een nieuw hit een nieuw genre muziek.
Car & noize.
Wie heeft zo iets op vinyl staan :lol:
Het is er aan te zien dat ik zot ben van noize core en terror :love:

BraveHeart

Legacy Member
EagleEye zei:
die ruitenwisser die op en neer springt gaat er echt over :D

Zo zalig, dit lijkt wel WRC in playback :rofl:

/Zo strijk met dat filmke.

Ik krijg er maar nie genoeg van :evil:

vloet

Legacy Member
ok, kwas van plan iets in mijn micra te steken, maar zoiets dus zekers ni :p
kheb btw al die bert en ernie filmkes , zitte der echt goei tusse.

1337mr.hanky

Legacy Member
om ff de wetenschappelijken uit te hangen: uw oor wordt al beschadigt als ge langer als 1.5 seconden aan 120dB wordt blootgesteld, en een fuif is vaak al veel meer. Uw oor hersteld da snachts wel, mer na ne tijd al weer steeds minder. Doodgaan is een groot woord, maar muziek kan toch erg schadelijk zijn hoor. Kunnen vb

TheCrow7

Legacy Member
Schade is in vele gevallen permanent, alleen duurt het een tijdje vooraleer je effectief slechter gaat horen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan