amdr
Legacy Member
Hoi
Ik zou men subwoofer eens erges deftig willen plaatsen maar heb eigelijk geen idee waar.
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/Kamer/DSC01305.JPG
Het zou ergens daar moeten geplaatst worden.
Het is gewoon een logitech subwoofer (http://www.tones.be/shop_product.php?idx=100235 deze set)
Geef maar hints waar ik de beste geluidsproductie zou krijgen
Greetz
Ik zou men subwoofer eens erges deftig willen plaatsen maar heb eigelijk geen idee waar.
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/Kamer/DSC01305.JPG
Het zou ergens daar moeten geplaatst worden.
Het is gewoon een logitech subwoofer (http://www.tones.be/shop_product.php?idx=100235 deze set)
Geef maar hints waar ik de beste geluidsproductie zou krijgen

Greetz

maar kan hem moeilijk int midde van mijn kamer zetten. Ik dacht trouwens altijd dat het beste tege een muur stond?