manushan
Legacy Member
Hallo iedereen. Ik heb hier thuis op dit moment een dvd surround ding staan en daardoor gaat ook mijn muziek via de pc. Nu had ik graag een eigen versterker gewild om daar andere boxen op aan te sluiten. Ik heb een beetje rondgekeken voor een versterker en ik kwam omwille van mijn budget 150-200 euro uit bij de volgende http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=14354 een paar vraagjes in de reviews lees ik alleen maar goede dingen hierover. Nu is mijn volgende vraag ik heb gewone boxen met gewone draadjes ge weet wel wat ik bedoel is dit hier op aan te sluiten ja of neen? En hebben jullie mss persoonlijke ervaringen met deze versterker of raden jullie andere aan. Het moet geschikt zijn voor muziek te laten spelen op mijn buroke van tijd iets te mixen via de pc en heeeeel soms mss is een kleine homepartyke.
