FroFro
Legacy Member
27 april 2006 heeft Bonnie Raitt in de Elizabeth zaal gespeeld, en in 't voorprogramma was nen Ier me een gitaar en een volges mijn moeder supergoeie stem. Ze heeft echter zijn naam ni gehoord, en zou die graag wille wete. Google maakt mij ook nix wijzer, weet hier iemand da?