Archief - virtual dj probleempje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thijske

Legacy Member
yuw

als ik met virtual dj wil recorde en ik duw op recorde doet die helemaal niets.
ik heb al andere versies geinstalleerd en doet het nog steeds niet.
kan iemand me helpen


thx


grtzzz thijske:niceone:

Wover

Legacy Member
hopelijk gaat het hier niet in een flame uitlopen omdat je hoogstwaarschijnlijk met illegale mp3's speelt, maar ik zou zeggen, kan het niet zijn dat het is omdat je een trial versie hebt?

En persoonlijk zou ik zo'n virtual dj toestanden afraden. Als je "echt" wilt dj'en en al eens proberen om te zien of het je bevalt zodat je later echte tt's of cd-spelers of whatever kan kopen, dan zou ik DSS DJ of Traktor DJ Studio aanraden ;)

aXl_

Legacy Member
mijn gokje is dat ge ergens in de opties een recording device moet aanduiden. Ga anders es kijken in uw windows geluid opties of uw microfoon niet gedempt staat en indien dat niet het geval is, kijk dan eens bij apparaten: opnemen (ipv afspelen) of het juiste recording device aangevinkt is.

Woverke zei:
En persoonlijk zou ik zo'n virtual dj toestanden afraden. Als je "echt" wilt dj'en en al eens proberen om te zien of het je bevalt zodat je later echte tt's of cd-spelers of whatever kan kopen, dan zou ik DSS DJ of Traktor DJ Studio aanraden ;)

niet als flame bedoelt ofzo maar wat is er eigenlijk beter aan traktor dan aan dat ander spul? :)

TRFluffy

Legacy Member
kunt ge uw handelingen laten opnemen, en dan die laten "writen" :p
ingebouwde limiter, autogain, en zo... en gewoon professioneler :p

Wover

Legacy Member
bij virtua dj hebde enkel crossfader en het knopje met het toverstokje op waardoor ge wonderbaarlijk het gevoel krijgt dat ge goed bezig zijt.

AutoBPM enz hebde bij die andere programma's ook, maar daar hebde nog de keuze om da ni te gebruiken doorda ge cue en pgm hebt gelijk bij een mengpaneel; Der is geeneen knopke dat op mijn mengpaneel/tt staat en niet op dss dj :p (pitch, brake, reverse, loop, gain, crossfader, faders per channel, crossfader voor bass, high en mid, play, stop :p,...)

cooly

Legacy Member
Traktor is idd wel beter dan virtual dj,en over die illegale mp3's (nee,ik wil niet flamen) maar wie gaat nu cd's gaan kopen om op pc te mixen,voor 'echt' te mixen ja,maar op pc,is toch ook maar voor u te amuseren of een beetje te oefenen ofzo.

DJDM

Legacy Member
cooly zei:
Traktor is idd wel beter dan virtual dj,en over die illegale mp3's (nee,ik wil niet flamen) maar wie gaat nu cd's gaan kopen om op pc te mixen,voor 'echt' te mixen ja,maar op pc,is toch ook maar voor u te amuseren of een beetje te oefenen ofzo.

euhm, ik :) -> Traktor finalscratch

Dj-Marinus

Legacy Member
Idd, Final Scratch toch ;):)

bij ons vlakbij in de discotheek staan ze ook altijd met finalscratch te klote, en dan moet je geen ilegale mp3's hebben :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan