Cerberuser
Legacy Member
Vandaag in Jambers liedje gehoord. De aflevering over pillen-/medicatieverslaving. Het ging over een meisje die verslaafd was aan vanalle medicatie & drugs, en ze wordt gefilmd al dansend in de Discotheek. De tweede keer dat ze die dancing filmden kwam er een liedje in voor die me wel bekend en goed in de oren klinkt 
Ik kan het niet beschrijven, het lijkt op Poco Loco maar ik ben er zo goed als zeker van dat het niet van die is, maar misschien heeft ook nog iemand gekeken die het herkent.

Ik kan het niet beschrijven, het lijkt op Poco Loco maar ik ben er zo goed als zeker van dat het niet van die is, maar misschien heeft ook nog iemand gekeken die het herkent.
