Archief - Vakantietaak M.O. (barok)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

quatroband

Legacy Member
hallo, voor mijn vakantietaak MO zoek ik nu al een paar dagen naar muziekfragmenten (meerstemmig-vocaal met instrumentale begeleiding) waarbij de muzikale retoriek wordt toegepast. Dit allemaal moeten muziekfragmenten zijn uit de Barokke tijd. Is er iemand die hier iets meer over weet, want ik vind slecht instrumentale of vocale fragmenten maar nooit alle twee en ook nooit meerstemmig.

dank

Sick`

Legacy Member
De bedoeling van een vakantietaak is dat ge zelf een inspanning doet omdat ge dat onder het jaar niet genoeg gedaan hebt ;)

Wat vakantietaken betreft, ik denk niet dat ze u kunnen laten zitten als ge ze ni maakt, maar de punten da ge er op krijgt hebben iig geen invloed. Maar als ge ze ni maakt gaan ze u volgend jaar wel laten zitten als ge er int jaar weer uw klak naar gesmeten hebt :D

quatroband

Legacy Member
ja, dat wist ik al. ik heb volgend jaar geen mo meer, maar ze gaan strenger delibireren of hoe het ook schrijft. Maar ik heb al alle componisten van wikipedia opgezocht en geen enkele voldoet eraan :(

Bertold

Legacy Member
LOL vakantietaak M.O. menen ze da nu? :p
Hebt ge te vals op uw blokfluit gespeeld ofzo? :lol:

(N/O tegenover u hé kvind het gewoon heel erg bizar :p )

Bertold

Legacy Member
Dan zou hij geen vakantietaak maar een herexamen hebben lijkt mij?

PBR Streetgang

Legacy Member
Stabby zei:
Idd, is het 4de middelbaar niet het laatste jaar waarin MO wordt gegeven?
i said goddamn
ik heb voorbij m'n 1e middelbaar geen MO meer gekregen en de lessen toen bestonden uit Frere Jaques op blokfluit spelen, alsook Kom Ivanovitch zingen. Dat was het.

Absoluut schandalig.

Desperatozz

Legacy Member
Ok, welke ouderdom dan ook; vakantietaken worden hier niet door de mede-members gemaakt.

1 namiddagske in de bibliotheek en ge zijt er vanaf. Er is namelijk meer dan internet, zeker als't gaat over componisten :D

Om u op weg te zetten: ik denk dat je eens op zoek moet gaan naar wat stukken van Bach, Händel, Wagner ... Opera's enzo.

Anyway, ik ben er van overtuigd dat ge ns moet melden dat vakantietaken voor MO NOT DONE zijn! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan