Archief - [unknown] Titel van nummer?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thundrer

Legacy Member
Ik zit met een nummer in mijn hoofd en ik kan maar niet op de titel komen.
Ik ga m'n best doen hier wat van de tekst die ik weet te zetten, hopelijk komt het iemand bekend voor!

't is gezongen met een redelijk hoge stem en 't is een man.
Tekst is iets van:
"oh oh oh oh wonderland, everything else turns apart(?)"

Da's eigenlijk het enige wat ik ervan weet, maar het nummer is wel redelijk gekend.

Alvast bedankt voor de hulp!

Tuninboy

Legacy Member
Wonderchild mss ?
Artiest weet 'k niet omdat 'k het een verschikkelijk slecht liedje vind :)

XA4

Legacy Member
Christian Walz - Wonderchild

Let me love you,
Let me be around,
I promise you, I won't make a sound
Cause the wind is blowing hard you see,
we take a ride just you and me..

Let's go down to the south of France
where we can love I think there is a chance,
Go down for the holiday to live those happy thoughts again...

I'm gonna run at the speed of sound,
Ooh, ooh wonder child,
I'm gonna bring it to the underground,
How many times will it ride?
How we gonna walk at the rainbow stairs
Ooh, ooh wonder child,
Oooh wonder child,
Every thing comes to an end,

I get to you at the speed of sound,
Really fast when you're on the run,
Cause the world is closing in on us,
A second later we on the bus,
You're so fine and i love u so
So beautiful but I have to know, is it real or is it just a game?!
Take a ride we'll come back the same,

I'm gonna run at the speed of sound,
Ooh, ooh wonder child,
I'm gonna bring it to the underground,
How many times will it ride?
How we gonna walk at the rainbow stairs
Ooh, ooh wonder child,
Oooh wonder child,
Every thing comes to an end,

And if I could be with you, (ooh)
I keep on wonder why,
If this whole escapade
Is it worth all this time,
And if I could be with you,
I keep on wonder why,
If this whole escapade,
Is it worth all (ooh, ooh),
(one, two, one, two) (bring it back)

I'm gonna run at the speed of sound,
Ooh, ooh wonder child,
I'm gonna bring it to the underground,
How many times will it ride?
How we gonna walk at the rainbow stairs
Ooh, ooh wonder child,
Oooh wonder child,
Every thing comes to an end!

If I could be with you,
I keep on wonder why,
If this whole escapade?!
Is it worth all this life
And If I could be with you I keep on wonder why, If this whole escapade

Ooh, ooh wonder child
Every thing comes to an end!

Thundrer

Legacy Member
Wonderchild, dat was het!

'k wist dat het iets van wonder was, toch bedankt allemaal!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan