EyeBallz
Legacy Member
sinds ik op "zo is er maar één" op één "het dorp" van Wim Sonneveld heb gehoord, denk ik altijd aan waar ik dat liedje nog heb gehoord.
daar waar ik het heb gehoord ging het zo:
Thuis heb ik een ansichtkaart waarop een vrouw staat met een baard,...
nu vraag ik mij af waar ik dat gehoord heb
iemand?
thx
daar waar ik het heb gehoord ging het zo:
Thuis heb ik een ansichtkaart waarop een vrouw staat met een baard,...
nu vraag ik mij af waar ik dat gehoord heb
iemand?
thx

thx, da was het dus