GvR
Legacy Member
ok ik zoek dus het volgende liedje van een paar jaar geleden, de txt gaat als volgt
yo man(mind?) yo man yo, walking ooon suuunshiiiine..
i've got to tell you that you're doing fine, walkiiiiing on suuuunshiiiiine..
Szo een soort negerstem, geen echte boenk ma nog wel fuifachtige muziek.
Txt kan miszijn maar er zullen wel mensen het herkennen, kan gewoon ni op de naam komen..
Ik vermoed dat de titel raar maar waar sunshine is
gvr
yo man(mind?) yo man yo, walking ooon suuunshiiiine..
i've got to tell you that you're doing fine, walkiiiiing on suuuunshiiiiine..
Szo een soort negerstem, geen echte boenk ma nog wel fuifachtige muziek.
Txt kan miszijn maar er zullen wel mensen het herkennen, kan gewoon ni op de naam komen..
Ik vermoed dat de titel raar maar waar sunshine is

gvr