fr1sb33
Legacy Member
Het komt uit de wedstrijd van Maaseik gisteren, vandaar die kerel zijn gezever.
link
Op fuifen heb ik het ook al gehoord, maar het enige wat ik nog kan toevoegen, is dat het een franstalig nummer is. (en dat het refrein -dit fragment dus- veel sneller is dan de stukken ertussen)
250free.com doet nogal raar, dus roep eens als de link niet werkt
link
Op fuifen heb ik het ook al gehoord, maar het enige wat ik nog kan toevoegen, is dat het een franstalig nummer is. (en dat het refrein -dit fragment dus- veel sneller is dan de stukken ertussen)
250free.com doet nogal raar, dus roep eens als de link niet werkt
