kil911ler
Legacy Member
Op CS hebt de soms servers die muziek afspelen als ge aan't laden zijt en 1 liedje blijft in m'n hoofd hange precies...
Catchy melodie, want het zit heel de de tijd in m'n koppie en een stem zegt iets van "Remember those/the days of ... revolution" khoop dat het niet te moeilijk is ^^
Thx.
Catchy melodie, want het zit heel de de tijd in m'n koppie en een stem zegt iets van "Remember those/the days of ... revolution" khoop dat het niet te moeilijk is ^^
Thx.