moonphat
Legacy Member
hey iedereen, weet iemand wat de naam is van de oorspronkelijke liedje van pump it van black eyed peas?
link clip: http://www.superclip.nl/link_show.php?id=1587
het is dus de gitaar gedeelte dat ik bedoel
alle hulp = welkom !
link clip: http://www.superclip.nl/link_show.php?id=1587
het is dus de gitaar gedeelte dat ik bedoel
alle hulp = welkom !
ad: