drieskeuh
Legacy Member
Ik ben op zoek naar hiet liedje dat speelde tijdens de ruime samenvatting van Brugge-Anderlecht gisteren avond op één in het programma studio 1 met Frank Raes. Iemand die me misschien kan helpen, momenteel ben ik op zoek op het internet naar het programma, zodat ik het eventueel kan tonen, wat ik precies bedoel, maar heb nog niks gevonden.
mvg
mvg