*trust*
Legacy Member
Hallo,
Gisteren was het Kill Bill op tv. In het begin van de film loopt er een slechte verpleegster door een gang en terwijl fluit ze een deuntje! Ik kan het niet beschrijven, maar ik weet wel dat het iets bekend is en het heeft een Mexicaanse ondertoon....
Kweet dat dit moeilijk is maar enkele zullen het zeker weten
groeten TIm
Gisteren was het Kill Bill op tv. In het begin van de film loopt er een slechte verpleegster door een gang en terwijl fluit ze een deuntje! Ik kan het niet beschrijven, maar ik weet wel dat het iets bekend is en het heeft een Mexicaanse ondertoon....
Kweet dat dit moeilijk is maar enkele zullen het zeker weten
groeten TIm



