P|tt@
Legacy Member
Ik zoek het liedje dat zich afspeelde tijdens de reportage met Dirk Bikkembergs. Het was een elektronisch liedje met een vrij monotone beat en af en toe een paar hoge klanken in, best te omschrijven als een soort elektrische piano klank. Het leek ook te leiden tot een climax enkel heb ik die nooit gehoord. Ik denk dat het een vrij bekend liedje is, ik heb't nogal ergens gehoord, weet wel niet meer waar tho...
http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_rolo_magazine/index.shtml
Ik hoop dat het hier straks/morgen bijkomt, kwestie van een sample te horen.
http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_rolo_magazine/index.shtml
Ik hoop dat het hier straks/morgen bijkomt, kwestie van een sample te horen.

