Archief - [unknown] Big Brother afscheidsliedje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Hoi,
Ik ben op zoek naar de naam en artist van het liedje dat de bewoners altijd zongen als er iemand het huis moest verlaten.
Thanks

D-1337

Legacy Member
It's my life - Bon Jovi ?

of nananana naananaana heey ey hey goodbye ?

Jedi M.S.

Legacy Member
Ah oops sorry neen tis niet dat van Bon Jovi :)
Het is dat tweede, kende daar de artist en titel van ?

D-1337

Legacy Member
Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye van The Steam denk ik
totaaal niet zeker van though

TiM007

Legacy Member
en ook zo van

Is that you sitting in the corner
is that ...

weet zelf nie hoe dat noemt though

XA4

Legacy Member
Nederlandstalige versie:
Bingo - Hey hey, doe je mee
Weet niet of er een Engelstalige is, zou kunnen dat die "goodbye" er zelf is aangeplakt ofzo.

Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee
Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee

Haihi haiho
We zingen nu haiho
Van 's morgensvroeg tot 's avondslaat
Haihi haiho

Haihi haiho
We zingen nu haiho
Van 's morgensvroeg tot 's avondslaat
Haihi haiho

Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee
Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee

Héhé kaboutertjes
Kom maar voor de dag
Hoehoehoe kaboutertjes
Doen alles wat niet mag
Héhé kaboutertjes
Die zijn ontzettend klein
Hoehoehoe kaboutertjes
Maar ik weet dat ze d'er zijn

Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee
Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee

Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee
Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee

Haihi haiho
We zingen nu haiho
Van 's morgensvroeg tot 's avondslaat
Haihi haiho

Haihi haiho
We zingen nu haiho
Van 's morgensvroeg tot 's avondslaat
Haihi haiho

Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee
Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee

Nananana nananana
Hey hey hey, doe je mee

dendaak

Legacy Member
Ik denk dat hij dat bedoeld van nananaa nanana héhééhéé goodby
en den tekst die volgt is zoiet van
common baby to the sky take
me higher than my mind bring me out bring me away

als ik mij goe herinner maar van wie is het nu weer ?

deyoeri

Legacy Member
wardkennes zei:
Ik denk dat hij dat bedoeld van nananaa nanana héhééhéé goodby
en den tekst die volgt is zoiet van
common baby to the sky take
me higher than my mind bring me out bring me away

als ik mij goe herinner maar van wie is het nu weer ?

Tropical paradise van een of andere groep is dat bij mijn weten.

Furyan187

Legacy Member
Het origineel is van Steam, is trouwens een prachtig nummer uit Remember The Titans
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan