TnG-
Legacy Member
k, buiten da ik mee platen speel, speel ik ook basgitaar en samen met ne maat die piano&gitaar doet maken wij soms liedjes 
dees is iet wa via guitar pro is doorgestuurd en ik heb da ffie snel in reason gezet (meestal blijft het bij de guitar pro fase, ma kwou gewoon is iets posten
)
http://www.flurl.com/uploaded/pseudo_62543.html
(h)(h)
*edit* op de originele wav klinken die akkoorden veel overweldigenderrrr

dees is iet wa via guitar pro is doorgestuurd en ik heb da ffie snel in reason gezet (meestal blijft het bij de guitar pro fase, ma kwou gewoon is iets posten
)http://www.flurl.com/uploaded/pseudo_62543.html
(h)(h)
*edit* op de originele wav klinken die akkoorden veel overweldigenderrrr
