zemanwithzeplan
Legacy Member
Greetings forumvrienden 
Hij staat al een paar dagen op de Myspace maar ik post em hier ook nog eens voor wat extra comments, we zijn gretig om bij te leren you see...
De track heet 'Like The Russians'. Kleine verwijzing naar de Russische electro stijl. Like Proxy, maar toch net iets meer polymorphic IMO
Anyhow, je kan hem hier luisteren.
Comments are more then welcome.
Cheers!

Hij staat al een paar dagen op de Myspace maar ik post em hier ook nog eens voor wat extra comments, we zijn gretig om bij te leren you see...

De track heet 'Like The Russians'. Kleine verwijzing naar de Russische electro stijl. Like Proxy, maar toch net iets meer polymorphic IMO

Anyhow, je kan hem hier luisteren.
Comments are more then welcome.
Cheers!


