Archief - [Trash Electro] SNOB Electro Sounds - Be Quiet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zemanwithzeplan

Legacy Member
Bon, dit is de voorlopig laatste in een serie van liedjes die mogelijk net iets te hard en te weinig melodieus zijn (cfr. glitch :p), maar voor de liefhebbers nog een ongetemt beest.. i present you: Be Quiet

SNOB Electro Sounds - Be Quiet

Comments are as always more then welcome :p
Cheers!

Koentjes

Legacy Member
- vettige intro, alleen het allerbegin is mss nog beetje sketchy
- main bass is nasty, doet me beetje aan die van G. denken
- in het eerste "chorus" stuk mss wat meer sounds gebruiken? of wat FX ofzo, om er wat meer leven in te steken, 't is maar een idee
- break is lekker vatzig, i like
- over't algemeen vind ik uw drums beetje plat klinken van sound, maar das gewoon sample keuze dus..

= over't algemeen wel strak nummer, lekker grungy, zeker niet slecht!

Nausea

Legacy Member
pas vanaf 2.19 klinkt de basssynth goe. Tis idd G-tronic achterna qua sound. ma da hoeft nie te storen...

kzou wel wa meer spelen met de klankvorm van de basssynth. automations...


ge zou die es paar dagen moeten laten liggen en dan subtiel herwerken.

zemanwithzeplan

Legacy Member
ga ik zowiezo doen, kmoe da doen me al men tracks, da maakt zoveel uit :p ma kwou al eens posten ^^ en ja, sound van Gtronic achterna, das zowiezo een compliment (vind hij dat ook i dunno :p) maar da was zeker ni de bedoeling om de G na te doen :p

Kga idd nog wa spelen met de frequentie ofzo, kga nog wa shizzle uitproberen :p

zemanwithzeplan

Legacy Member
Ok kheb wa automation gedaan. En nog hier en daar wa dingen aangepast die mij wel stoorden eigenlijk. dus kzou zeggen zij die het nog ni gecheckt hebben.. check it out, en zij die de vorige versie al gecheckt hadden, check it out again :p

SNOB Electro Sounds - Be Quiet

Arpeggiator

Legacy Member
Wow, dit is wel redelijk hard, in vergelijking met wat ik gewoon ben :p
Maar ik kan hier wel serieus goe op danse denk ik :p
Er zijn zo van die liedjes waar je je volledig op kan laten gaan, dit is toch wel zeker een hoor :D

zemanwithzeplan

Legacy Member
Thx Phaselocked, das beetje de bedoeling van al onze tracks ^^ Een symfonisch orkest kan er weinig mee aanvangen... maar we gaan voor die partyfeeling e :D
En in vergelijking met uw stuff.. ja dit is hard :D veel harder :) but we like it all!! :D

Cheers!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan