zemanwithzeplan
Legacy Member
Bon, dit is de voorlopig laatste in een serie van liedjes die mogelijk net iets te hard en te weinig melodieus zijn (cfr. glitch
), maar voor de liefhebbers nog een ongetemt beest.. i present you: Be Quiet
SNOB Electro Sounds - Be Quiet
Comments are as always more then welcome
Cheers!
), maar voor de liefhebbers nog een ongetemt beest.. i present you: Be QuietSNOB Electro Sounds - Be Quiet
Comments are as always more then welcome

Cheers!


but we like it all!!