Archief - [trance] Subsume - Oxo-Matic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Senturio

Legacy Member
Een trancertje speciaal gemaakt voor een schoolproject
comments zijn meer dan welkom.

Subsume - Oxo-Matic

Lengte: 7min09

grootte: 10MB - 192KB/s

Genre: Trance

KingOfWoods

Legacy Member
Comments terwijl ik luister.

T'begint redelijk goed, opbouw it goed ineen, klanken zijn proper.
Eerste meloke komt erdoor. Ook hier weer mooie sounds vind ik.
Ik wacht op een uitbreiding, een toevoegsel, en hup daar is het :D
Ik lees dat je dit op een paar uur hebt gemaakt :s
Da kan ik moeilijk geloven, de meeste doen er dagen zelf weken over om een projectje deftig te krijgen.
Anyway tzit mooi ineen, en je hebt het geduld om op te bouwen naar iets moois.

Knap werk vind ik:niceone:

EDIT: in de melodie verwachte ik eigenlijk iets anders, die vind ik iets wat teleurstellend.. er zit vele meer in u melodie dan wat je eruit haalt

Baloo

Legacy Member
Je bassline kan veel beter , de sound dan.
Progressieve mix !

Mooi mixwerk, mooie progressieve opbouw, nice drive.

Die opkomende melodie zit zeer goed in het geheel !
Mss wat te veel hoge tonen, en te weinig elementen.

Trance hoeft niet vol te zijn, maar de track voelt een beetje leeg aan.
Dat komt omdat je te weinig lage tonen hebt.
Add desnoods nen deep bass zo rond de 50 hz, voor nen goeien diepen subbass.

Leuke vocal.

Mooie track,
maar kan nog heel veel aan verbeterd worden.
Kan ook niet anders als je maar een paar uur aan je track werkt.

Bram

<RAVEheart>

Legacy Member
het nummer is mooi maar de kick staat te luid heb ik de indruk :)

Senturio

Legacy Member
Streaker zei:
Comments terwijl ik luister.

T'begint redelijk goed, opbouw it goed ineen, klanken zijn proper.
Eerste meloke komt erdoor. Ook hier weer mooie sounds vind ik.
Ik wacht op een uitbreiding, een toevoegsel, en hup daar is het :D
Ik lees dat je dit op een paar uur hebt gemaakt :s
Da kan ik moeilijk geloven, de meeste doen er dagen zelf weken over om een projectje deftig te krijgen.
Anyway tzit mooi ineen, en je hebt het geduld om op te bouwen naar iets moois.

Knap werk vind ik:niceone:

EDIT: in de melodie verwachte ik eigenlijk iets anders, die vind ik iets wat teleurstellend.. er zit vele meer in u melodie dan wat je eruit haalt


je hebt volkomen gelijk dat het normaal dagen tot weken in beslag neemt :) dit moest gewoon snel gaan :) wist het maar een dag op voorhand, niet tegenstaand zal ik er wel probere aan verder werke ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan