TrickY.
Legacy Member
Lo allemaal,
Gisteren rond een uur of 5 gehoord op Topradio en opgenomen met GSM, dus geen heel goeie kwaliteit, maar duidelijk genoeg
http://users.skynet.be/tricky/request.wav (666kb)
thx in advance.
Gisteren rond een uur of 5 gehoord op Topradio en opgenomen met GSM, dus geen heel goeie kwaliteit, maar duidelijk genoeg

http://users.skynet.be/tricky/request.wav (666kb)
thx in advance.

