Archief - [trance] M.I.K.E - Strange World 2006 (Subsume Remix)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Senturio

Legacy Member
Juist dit gedeelte van games.telenet ontdekt :) dus dacht hier ook maar eens mijn remix posten en de reacties bezien :)

de remix is te downloaden op volgende link:

M.I.K.E - Strange World 2006 (Subsume Remix)

Lengte: 7min10

Gemaakt in Reason 3.0.3

Kwaliteit: 320kb/s

en free voor download :)

reacties altijd welkom, grtzzz.

tekn0w!z

Legacy Member
hmz

het idee is zeker niet slecht

eerst en vooral, mastering =)
Veel te veel high freqs als ge het mij vraagt, uw kick mag er ook iets feller doorkomen =)

Dit is precies een trancetrack gemaakt door een jump-minded persoon, ben ik mis? Zeker niet slecht als je het mij vraagt, er zit een ongeloofelijke drive in, maar soms klinkt het nogal "sloppy".

De break is wel nice, de manier hoe de melodie naar voor wordt gebracht is catchy =)

Werk wat aan de mastering, een stevigere (of luidere) kick

voor de rest, zeker geen slecht werk !

*edit* door deze te luisteren krijg ik plost ook terug zin om mijn remix verder af te werken =)

<RAVEheart>

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Dit is precies een trancetrack gemaakt door een jump-minded persoon, ben ik mis?
*edit* door deze te luisteren krijg ik plost ook terug zin om mijn remix verder af te werken =)

buiten het feit dat ik weet dat senturio z'n track eerst op een jumpforum heeft laten horen vraag ik mij af hoe gij zoiets merkt

en ten tweede kzou weleens een sample van uwen remix willen laten horen




comment over de track zelf heb ik al eens gegeven maar het voornaamste zit em in de opbouw die ik weinig trance vind. (cfr het uitmixstuk dat wel in de trancestijl is) Voor de rest is het goed gemaakt.

tekn0w!z

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
buiten het feit dat ik weet dat senturio z'n track eerst op een jumpforum heeft laten horen vraag ik mij af hoe gij zoiets merkt

en ten tweede kzou weleens een sample van uwen remix willen laten horen

Is dit een aanval tot mij of is da een serieuze vraag? :confused:

sorry tis zowa onduidelijk.. als het een serieuze vraag is, khoor da aan de manier hoe hij zijn elementen gebruikt, en 't is duidelijk te horen aan z'n 4/4 kick & 4/4 snare

als het uw bedoeling was om mij aan te vallen -> 't is gewoon mijn opinie, kwil nie zeggen dat het meer gecategoreerd moet worden onder "jump" ipv trance, 't vind gewoon dat het zowat weg heeft van een jumpnummer wat zeker niet slecht is imo..


En btw, hebt ge dan al een sample van mijn remix? ..

&lt;RAVEheart&gt;

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Is dit een aanval tot mij of is da een serieuze vraag?

oei sry neen
was zeker niet als een aanval bedoelt

't was gewoon een dubbele vraag :)

KingOfWoods

Legacy Member
Beluisterd en kvind het niet spectaculair.
Geluid zit wel goed, mastering mss minder, maar daar trek ik mij minder iets van aan omdat dit nu bij iedereen wel vaak fout zit :)

Kvind dat de magie van het origineel gans verdwenen is.
Strange world geeft mij altijd kiekebich, maar bij u remix kwam er niets recht ;)

Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is, want je hebt er verstand van en zeker het potentieel, maar kweet niet juist wat er aan mankeert...
De melo komt niet tot zijn volle glorie vind ik.

::PDX::

Legacy Member
ik vind dat het deuntje te ver naar achter hangt en al hetgene da op de achtergrond hange moet naar vore toe komt

2QuN2

Legacy Member
ik vind ook dat wat achterzit meer naar voor moet komen en de hoofdmelodie meer naar achter , ik vind de achtergrond heel leuk , ik zouw dit naar voor brengen en meer synthachtiger late klinken.kvind het zeker niet slecht geprobeerd , als je dit wat beter uitwerkt:niceone:.Met hetgeen je hebt ben je al ver , nu beetje verbeteren.greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan