Archief - [tool] Addows Mix Stats toolke v2.0

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Addow

Legacy Member
01 [ Voorstelling projeKt ]

Haay there TN-members,


"Dan hebben ze nog niet met den Addow kennisgemaakt ;)"

Een uitspraak die continu in m'n kopke spookte, de laatste twee dagen. En welnu, alhier mijn tweede poging, zie het maar als een revenge poging.

Aangezien ik duidelijk als tussenpersoon fungeerde volgende het ifpi, heb ik dat nu volledig als basis genomen. En heb m'n toolke voor een stuk herschreven. Meer uitleg zo dadelijk.

Voor diegenen die niet weten waarover ik spreek: bekijk deze topic maar eens (vooral de laatste post) -> [Ga naar]


02 [ projeKt-Specifications ]

03 [ Nieuwe werking onder de loep ]

Even het vorige systeem kort uitleggen:

Na registratie kon je je eigen link toevoegen, vervolgens kon je hem terugvinden in het linkoverzicht en daar kon je de link kopiëren & elders plakken waar je maar wou ;)


Het nieuwe systeem vergt iets meer energie (2 fases) van de poster:

[*1*]
Net zoals vroeger voeg je je mixlink toe aan het overzicht, maar dit keer wordt er een persoonlijke htmlfile gegenereerd op de mixstats server. Deze heb je absoluut nodig voor de goede werking van de stats.

[*2*]
Heel simpel, je kan dat kleine html bestandje (2 Kb) downloaden door (zoals vroeger) op het mix ID te klikken voor de mix naam. Automatisch vraagt je browser waar hij het moet opslaan. (indien dit niet het geval is, sla je best het bestandje op door File < Save Page As in het menu aan te duiden.

[*3*]
Dit bewaarde htmlbestandje dat standaard "mix_##.htm" (waarbij ## je mix ID voorstelt) heet, moet je zelf als statsgebruiker uploaden samen met je mix, maar dit bestandje mag eender waar staan, maar je moet er wel naar kunnen linken. En dan gaan we over tot de laatste stap...

[*4*]
Je laatste taak is, de link die zorgt dat én de download werkt én de stats bewaard blijven, is die naar het htmlbestand dat je zojuist ergens op 't net hebt geplaatst.

bvb. http://users.telenet.be/Sinterklaas/mixen/mix_74.htm


Dat is de procedure zoals ze vanaf nu in z'n werk zal gaan.
Tal van voordelen zijn hier eveneens aan verbonden -> zie extra commentaar.


04 [ Extra Commentaar ]

...die beloofde voordelen:

Zij die een beetje thuis zijn in het html-gebeuren zijn vrij het html-bestandje aan te passen naar hun normen, maar zorg er wel voor dat de <form> </form> in stand blijft, anders zal het niet veel nut hebben.

Indien je toch je mix moest bewerken, aan het bestandje hoeft niets gewijzigd te worden, dat kan je allemaal op de mixstats site veranderen.

Indien je bestandje toch naar de knoppen is geraakt, kan je het gewoon opnieuw downloaden via het link overzicht.

Net zoals vroeger: UNIEKE DOWNLOAD COUNT!! Dus geen ge-F5 :P


05 [ Special Thanks To... ]

Via deze weg zou ik iedereen willen danken voor de steun & het respect, dat me zeker overhaald heeft om de boeken niet toe te doen.

Gulle zijt m'n makkers! Ge hebt me derbovenop geholpen... *smak* ;)

Tooooedelz :music:
Addow

Addow

Legacy Member
De energie die ik er ooit heb ingestoken wil ik niet helemaal verloren laten gaan, en via deze topic laat ik gewoon weten dat de mixstats nog steeds beschikbaar zijn en geen stille dood zullen sterven...

Zij die dat wensen kunnen ze nog steeds gebruiken om te zien hoeveel keer hun mixen worden gedownload op hun site of andere fora (ongetwijfeld!).

Let's UNITE !!

Mr. SLASH

Legacy Member
Voor diegenen die niet weten waarover ik spreek: bekijk deze topic maar eens (vooral de laatste post) -> [Ga naar]

als ik op diene link knop zegt em dak geen toegang heb om verschillende reden

Mr. SLASH, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Addow

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
Voor diegenen die niet weten waarover ik spreek: bekijk deze topic maar eens (vooral de laatste post) -> [Ga naar]

als ik op diene link knop zegt em dak geen toegang heb om verschillende reden

Mjah, da komt omdat het mixsets subforum vandaag verwijderd is. En dien topic stond daar ook tussen :| Ik heb zelf de rechten niet om dit te veranderen, dus ik moet je de topic schuldig blijven...

Cyberkef

Legacy Member
Addow zei:
Mjah, da komt omdat het mixsets subforum vandaag verwijderd is. En dien topic stond daar ook tussen :| Ik heb zelf de rechten niet om dit te veranderen, dus ik moet je de topic schuldig blijven...
Nu nietmeer ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan